+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

BELLEVUE HOTEL ČESKÝ KRUMLOV Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 137 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Hana Kozáková

Gruppe von Freunden, 13.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Rezervace byla pro dvě osoby a přistýlka. Po příjezdu nebyl pokoj připraven, museli jsme upozornit recepční, která nic nevěděla. Hygiena nedostatečná, nikdo v průběhu pobytu neuklízel, chyběl toaletní papír. Pokoj pro tři osoby malý, z předchozího pobytu vím o tom, že pro případ přistýlky lze přidělit pokoj větší. Recepční špatně oblečené, např. halenka menší než by měla být. Navíc recepční nejeví zájem o hosta, museli jsme čekat na zodpovězení otázek. Neznalost místného prostředí mě už ani nepřekvapila.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
3
Wert/Geld
3
BELLEVUE HOTEL ČESKÝ KRUMLOV hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Kozáková,

dovolte nám, abychom již také reagovali na Vaše podněty.

Jak uvádíte, do Českého Krumlova jezdíte často, musíte tedy velmi dobře vědět, že většina ubytovacích zařízení se nachází v historickém centru, kde se s výstavbou parkovacích ploch zřejmě nepočítá. Náš Hotel Bellevue proto využívá přilehlého městského parkoviště P2, které je od hotelu opravdu jen pár kroků. Jelikož se jedná o městské a ne hotelové parkoviště, musí se samozřejmě počítat s poplatkem. Tolik k Vaší první stížnosti ohledně poplatku za parkoviště.

Při Vašem prvním pobytu v našem hotelu jste objednala typ pokoje Business. Jelikož jsme v daném termínu neměli pro Vás tento pokoj k dispozici, poskytli jsme Vám, samozřejmě za cenu Business pokoje, pokoj vyšší třídy - Junior Suite. Chápu, že tento pokoj, jelikož je větší, je určitě pohodlnější pro pobyt tří osob.

Při Vašem druhém pobytu jsme již Business pokoj volný měli. Byla jste ubytována v jednom z našich nejhezčích pokojů, bez oheldu na kategorie, který se liší ve srovnání s pokojem typu Junior Suite pouze ve velikosti. Ostatní služby, jako vybavení pokoje, čistota, atd. jsou stejné.

Ubytování je možné vždy až od 14:00 hodin, kdy jsou pokoje připraveny. Pokud jste dorazila dříve, souhlasíme, že pokoj ještě nemusel být k dispozici. Nevěříme však, že po druhé hodině nebyl uklizen, nebo že na pokoji chyběl toaletní papír, jak uvádíte. Pokud se tak opravdu stalo, nechápeme, proč jste se během pobytu neobrátila na naši recepci nebo manažera hotelu, kteří by Vaši stížnost ihned vyřešili.

Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

S pozdravem

Hotel Bellevue

Lucie

Älteres Paar, 4.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Ochotný,milý personál

  • Skutečnost neodpovídá avizovaným službám,pokoj malý neúplný,

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2
BELLEVUE HOTEL ČESKÝ KRUMLOV hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená Lucie, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice mě mrzí, že jste nebyla s pobytem u nás spokojená. S čím nesouhlasím je Vaše tvrzení o čistotě, na tu v našem hotelu opravdu dbáme a je to naše priorita, stejně tak jsme překvapeni informací o malém neúplném pokoji. Dostali jste náš největší Superior pokoj s veškerým vybavením. Služby se odehrávají v našem spřáteleném wellness hotelu a měli jsme vždy pozitivní ohlasy, škoda, že jste při odjezdu neuvedla důvod nespokojenosti. Děkujeme za milé hodnocení našich zaměstnanců, vážíme si toho. S pozdravem Soňa Kořenská/General Manager

Anonym

Älteres Paar, 14.11.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Jen poloha.

  • Miniaturni podkrovni pokojicek za cenu apartmanu. Ac mimo hlavni sezonu neumerne vysoka cena. Deklarovana manzelska postel, jednalo se vsak jen o dve postele srazene k sobe. Mezi nimiz vznikla timto mezera tak 20 cm. Predrazene parkoviste zcela mimo areal na dvore pivovaru. Obstarozni koupelna s mobiliarem z 90. let, navic znacne zaslym a neudrzovanym. Tenke pricky, kde je slyset vse z vedlejsiho pokoje ci chodby. Za cenu, kterou pozaduji, naprosta katastrofa.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Eva Marková

Einzelreisender, 29.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Umístění hotelu v centru a v blízkosti hradu a zámku je skvělé. Pobyt Letní radovánky v Krumlově jsme si užili a určitě se do Českého Krumlova vrátíme. Večeře v Gourmet restaurantu hotelu byla vynikající. Pozitivní je i možnost parkování na hlídaném parkovišti zahrnutá v ceně balíčku.Celkový dojem však trochu kazily následující zážitky. Pokoj v 1. patře historické části budovy je situován do ulice, na které stojí řada kontejnerů, které jsou ráno vyváženy, což způsobuje hluk. Podobně je tomu, pokud pod oknem procházejí hlučnější skupinky návštěvníků města či projíždějí auta. Dvě noci se to však dalo vydržet. V pokoji jsme při příchodu nalezly chuchvalce prachu. Trochu vadilo i to, že pokoj neměl minibar. Večer na zahrádce hotelu byl příjemný, ale místo objednaného sektu brut, nám servírka donesla demi sec a přes naši námitku trvala na svém, že je to to, co jsme chtěli. Celou záležitost pak elegantně vyřešil její kolega.

  • Umístění hotelu Večeře v Gourmet restaurantu a obsluha Parkování

  • Úklid Hluk po ránu pod oknem Chybějící miniíbar v pokoji

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
1
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2021

Deutsch

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Frühstück perfekt

  • Die Betten und die Dusche sind eine Frechheit

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
6

Peter Weiss

Älteres Paar, 27.4.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • velice hezky objekt v nadhernim meste

  • není mini-bar na pokoj

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
5

Ilona Jehličková

Einzelreisender, 1.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Dobré umístění hotelu.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 12.6.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Zoufale maly pokojik, úroveň jídel a sortiment jídel při snídani velmi nízká na úrovni skromného penzionu. Poměr cena a kvalita vůbec neodpovídá. Lituji ale byli jsme u vás naposledy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Junges Paar, 11.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • - Skvělé umístění - Soukromá sauna, vč. nápoje a ovoce. - Rozmanitá velmi chutná snídaně - Kosmetika L´occitanne - Vynikající restaurace Le Jardin

  • - Postel se dvěmi matracemi, které se neustále rozjížději a vytváří se díra uprostřed. - Bez klimatizace, pokoj s malým oknem nelze vyvětrat (i v noci velké horko). - Parkování není zahrnuto v ceně pobytu (vyhrazené prakoviště výrazně dražší než ostatní v okolí).

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 24.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • na pokoji bylo příliš teplo

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.4.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 4.7.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • čistota

  • chybějící klimatizace

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Martina Konopíková

Einzelreisender, 31.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

nikola geisler

Einzelreisender, 24.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 13.7.2013

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • umisteni hotelu

  • sauna, kterou jsme meli v balicku "Letní radovánky v Krumlově" nam nebyla vubec nabidnuta :(

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
7

Karolina Slamova

Einzelreisender, 16.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Hotel je cisty a utulny. Nachází se primo v historickem centru. Večeře v hotelové restauraci byla vyborna.

  • Poplatek za parkování 270 Kč na den je prehnany. Nabízena procházka městem s průvodcem mela byt dle popisu na webových strankach večer a ne v deset hodin ráno.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Vladimíra Butolen

Junges Paar, 23.8.2014

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • V centru mesta Soukroma sauna

  • Rozbita sauna

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Junges Paar, 23.3.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
1

Jan Novotný

Älteres Paar, 12.5.2018

Pohled Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • S pobytem jsme byli velice spokojeni. Zejména chválíme personál za velmi vstřícný a ochotný přístup.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6