BELLEVUE HOTEL ČESKÝ KRUMLOV Recenzje
-
Personel
94% -
Czystość
95% -
Wyposażenie
92% -
Komfort
89% -
Cena
84%
Wyświetl recenzje napisane przez:
- inna grupa
Wyświetl recenzje w:
Anonim
podróżujący w pojedynkę, 2.4.2013
Čeština
Jiří Selichar
para, 2.4.2013
Čeština
Dana Zimrmanová
para, 1.4.2013
Jihomoravský kraj
Anonim
para, 25.3.2013
Čeština
Anonim
para, 19.3.2013
Čeština
Alena Johnová
para, 12.3.2013
Ústecký kraj
Pavel Smejkal
podróżujący w pojedynkę, 4.3.2013
Čeština
Anonim
para, 4.2.2013
Ústecký kraj
Šárka Krejčová
podróżujący w pojedynkę, 4.2.2013
Čeština
Václav Král
para, 8.1.2013
Středočeský kraj
Martin Holzer
para, 21.10.2012
Čeština
(bez ratingu tekstu)
Hana Kozáková
grupa przyjaciół, 13.7.2012
Čeština
dovolte nám, abychom již také reagovali na Vaše podněty.
Jak uvádíte, do Českého Krumlova jezdíte často, musíte tedy velmi dobře vědět, že většina ubytovacích zařízení se nachází v historickém centru, kde se s výstavbou parkovacích ploch zřejmě nepočítá. Náš Hotel Bellevue proto využívá přilehlého městského parkoviště P2, které je od hotelu opravdu jen pár kroků. Jelikož se jedná o městské a ne hotelové parkoviště, musí se samozřejmě počítat s poplatkem. Tolik k Vaší první stížnosti ohledně poplatku za parkoviště.
Při Vašem prvním pobytu v našem hotelu jste objednala typ pokoje Business. Jelikož jsme v daném termínu neměli pro Vás tento pokoj k dispozici, poskytli jsme Vám, samozřejmě za cenu Business pokoje, pokoj vyšší třídy - Junior Suite. Chápu, že tento pokoj, jelikož je větší, je určitě pohodlnější pro pobyt tří osob.
Při Vašem druhém pobytu jsme již Business pokoj volný měli. Byla jste ubytována v jednom z našich nejhezčích pokojů, bez oheldu na kategorie, který se liší ve srovnání s pokojem typu Junior Suite pouze ve velikosti. Ostatní služby, jako vybavení pokoje, čistota, atd. jsou stejné.
Ubytování je možné vždy až od 14:00 hodin, kdy jsou pokoje připraveny. Pokud jste dorazila dříve, souhlasíme, že pokoj ještě nemusel být k dispozici. Nevěříme však, že po druhé hodině nebyl uklizen, nebo že na pokoji chyběl toaletní papír, jak uvádíte. Pokud se tak opravdu stalo, nechápeme, proč jste se během pobytu neobrátila na naši recepci nebo manažera hotelu, kteří by Vaši stížnost ihned vyřešili.
Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
S pozdravem
Hotel Bellevue
Peter Weiss
para, 27.4.2012
Česká republika
Radim Němčák
dorośli, 8.4.2012
Česká republika
(bez ratingu tekstu)
Gavin Flook
rodzina z małym dzieckiem, 4.5.2010
English
(bez ratingu tekstu)
Anonim
para, 18.4.2010
Čeština
Anonim
dorośli, 23.3.2009
Čeština
(bez ratingu tekstu)