BELLEVUE HOTEL ČESKÝ KRUMLOV Отзывы
-
Персонал
94% -
Чистота
95% -
Оборудование
92% -
Комфорт
89% -
Соотношение цена / качество
84%
Показать отзывы от:
- Другая группа
Показать отзывы на языках:
Anonym
одинокий путешественник, 2.4.2013
Čeština
Jiří Selichar
Пожилые пары, 2.4.2013
Čeština
Dana Zimrmanová
Пожилые пары, 1.4.2013
Jihomoravský kraj
Anonym
Пожилые пары, 25.3.2013
Čeština
Anonym
Пожилые пары, 19.3.2013
Čeština
Alena Johnová
Пожилые пары, 12.3.2013
Ústecký kraj
Pavel Smejkal
одинокий путешественник, 4.3.2013
Čeština
Anonym
Пожилые пары, 4.2.2013
Ústecký kraj
Šárka Krejčová
одинокий путешественник, 4.2.2013
Čeština
Václav Král
Пожилые пары, 8.1.2013
Středočeský kraj
Martin Holzer
Пожилые пары, 21.10.2012
Čeština
(without text rating)
Hana Kozáková
Группы друзей, 13.7.2012
Čeština
dovolte nám, abychom již také reagovali na Vaše podněty.
Jak uvádíte, do Českého Krumlova jezdíte často, musíte tedy velmi dobře vědět, že většina ubytovacích zařízení se nachází v historickém centru, kde se s výstavbou parkovacích ploch zřejmě nepočítá. Náš Hotel Bellevue proto využívá přilehlého městského parkoviště P2, které je od hotelu opravdu jen pár kroků. Jelikož se jedná o městské a ne hotelové parkoviště, musí se samozřejmě počítat s poplatkem. Tolik k Vaší první stížnosti ohledně poplatku za parkoviště.
Při Vašem prvním pobytu v našem hotelu jste objednala typ pokoje Business. Jelikož jsme v daném termínu neměli pro Vás tento pokoj k dispozici, poskytli jsme Vám, samozřejmě za cenu Business pokoje, pokoj vyšší třídy - Junior Suite. Chápu, že tento pokoj, jelikož je větší, je určitě pohodlnější pro pobyt tří osob.
Při Vašem druhém pobytu jsme již Business pokoj volný měli. Byla jste ubytována v jednom z našich nejhezčích pokojů, bez oheldu na kategorie, který se liší ve srovnání s pokojem typu Junior Suite pouze ve velikosti. Ostatní služby, jako vybavení pokoje, čistota, atd. jsou stejné.
Ubytování je možné vždy až od 14:00 hodin, kdy jsou pokoje připraveny. Pokud jste dorazila dříve, souhlasíme, že pokoj ještě nemusel být k dispozici. Nevěříme však, že po druhé hodině nebyl uklizen, nebo že na pokoji chyběl toaletní papír, jak uvádíte. Pokud se tak opravdu stalo, nechápeme, proč jste se během pobytu neobrátila na naši recepci nebo manažera hotelu, kteří by Vaši stížnost ihned vyřešili.
Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na Vaši další návštěvu.
S pozdravem
Hotel Bellevue
Peter Weiss
Пожилые пары, 27.4.2012
Česká republika
Radim Němčák
Молодая пара, 8.4.2012
Česká republika
(without text rating)
Gavin Flook
Семья с маленькими детьми, 4.5.2010
English
(without text rating)
Anonym
Пожилые пары, 18.4.2010
Čeština
Anonym
Молодая пара, 23.3.2009
Čeština
(without text rating)